söndag 1 augusti 2010

Har scrappat

Igår åkte jag till Hella för att scrappa lite. Första gången jag var hemma hos henne. Vi snackade, fikade, scrappade, åt och hade grymt kul åt ena katten som åt kaka... ja, eller han började ju med sylten och smakade sedan på själva kakan. Fick tyvärr inget kort på det.

Då Hella inte hade någon hörnrundare (vilket gjorde mig väldigt upprörd då jag trodde att alla inom scrapvärlden hade en sådan) så fick hon min från Martha Stewart som jag ändå inte använder. Jag har en liten som jag använder då den ligger i min verktygsväska, MS- hörnrundaren ligger långt ner i stora väskan och blir därför sällan använd.

Jag fick tre kort gjorda. Hella gjorde en LO och åtminstone ett eller om det blev tre kort. Var mycket trevligt!
Tussemaja

0 har sagt sin mening:

Mina alster 2011

Mina alster 2010