torsdag 17 februari 2011

Negativt

Ja, svaret jag fick var negativt. Ibland är det bra med negativt... men inte i det här fallet. Men så hade jag ju drömt att det skulle bli negativt också. Skit att jag ibland ska vara sanndrömmare (dock bra ibland med tanke på min Epic 6).
Nya tag i morgon när jag blir hämtad och lämnad av Gun och Folke. Får hoppas på bättre tur den gången.

I natt var det inget kul med mitt ben. Svårt att förklara vad som hände men gör ett försök i alla fall :)
Sov lugnt och försiktigt när benet plötsligt böjer sig i 90° vinkel. Jag känner hur något "gummiband" drogs ut. Jag skriker mycket men tyst pga att tjejerna låg och sov. Illamåendet kom ganska omgående pga den enorma smärtan. Resten av natten hade jag svårt att sova. Har känt i flera dagar att jag håller på att få sendrag i just det vänstra benet. Undrar om det här var det?

Snart kommer mitt senaste DT-kort upp på bloggen och även på Mixens blogg. Det andra kortet jag pratade om härom dagen är inte klart ännu. Har svårt att sitta vid pysselbordet då jag måste ha benet i högläge.


Tussemaja

2 kommentarer:

Monka sa...

Det var synd Marita =(
Men som sagt ny tag!!

Kramar om =)

Laila sa...

MEn snälla nån!?!? Jag hoppas verkligen det där med knät lugnar sig eller att du får några vettiga svar sen hos doktorn!

Det var tråkigt med det negativa beskedet, men på´t igen! Det kommer fler chanser. Du kan ju höra dig för till andra bara så där också.
Jag fortsätter hålla tummarna