torsdag 14 februari 2008

Upprymd

Fortfarande glad för kortuppdraget jag fick igår :)
Har gjort färdigt korten som en kollega beställde... hon ville att det någonstans skulle stå "40" då personen fyller just 40. Så de två är klara (korten har Sara gjort).
Sara har precis färgat håret. Det blev snyggt. Var lite kopparfärg i det - läckert :) Hon fick hjälp av kompisen Clara och jag har hört de fnittra och prata uppe i badrummet i ett par timmar medans de hållt på med Saras hår.

Har tagit några kort på scraprummet / kontoret efter jag fått in bokhyllan. Men de korten visar jag en annan dag. Eventuellt har jag en bokhylla till på gång, vilket behövs. Det finns så mycket jag skulle vilja göra i rummet om jag bara hade ekonomi till det; tapetsera/måla om rummet, skaffa enhetliga möbler som bokhyllor och vanliga hyllor, bra förvaringslådor (typ CD-lådor från IKEA). Så vi fick i ordning ordentligt i rummet där var sak har sin plats.
Köpte faktiskt billiga CD-lådor på COOP idag, 19 kr/st. De är en aning kortare än IKEA's och i plast.

1 kommentar:

lotta sa...

Ja ett ordentligt scrapprum skulle inte vara helt fel att ha.