måndag 21 april 2008

Så ledsen! ** So sad!

I lördags på scrapträffen i Linköping så tog jag kort på alla som var där. Igår så satte jag i minneskortet i skrivaren och letade upp korten. Sara hade också varit framme och tagit kort såg jag - på sig själv. Jag gjorde nya mappar under digitalkortsmappen och kopierade in bilderna till sina rätta mappar. Tömde minneskortet. Och när jag skulle kolla på korten från träffen så var de inte där!! Hur tusan gick det till?! Kan svära på att jag lade in korten i mappen! För säkerhets skull kollade jag igenom alla mappar i närheten men de fanns inte. Kollade även på minneskortet men såklart hade de raderats!
Så ledsen över detta! Men jag kan endast skylla på att jag var så gott som nära döden igår - som det kändes i alla fall (frös som jag vet inte vad och magen var helt upp och ner). Har träningsvärk i magen idag!
Saras kort var dock på plats... vilken tur! ;)

** Last Saturday on scrap in Linköping I took photos on everyone that where there. Yesterday I put in the memory card in the printer and searched up the cards. Sara had also been in front and taken some photos I saw - on here self. I did new files during the digital card file and put in the pictures to its correct files. Drained the memory card. And when I would check on the photos they where not there!! How did that happend?! Can swear on that I placed the photos in the file! For security's sake, I checked through everyone files in the vicinity but they were not anywhere. Checked also on the memory card but of course they had been erased!
So sad over this! But I can only blame it on that I where so near death yesterday - that it felt in all cases (I was so cold that I does not know what and the stomach where entirely up and down).

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, så där går det när man försöker ta kort på mig!! Jag har väl talat om att jag egentligen är häxa och jag lägger alltid en förtrollning på de minneskort jag kan tänkas fastna på....;-)

Lisbet sa...

Hej!
Nu har jag skickat ut den nya kitet till dig. Ska bli kul att se vad du gör med det.

Lisbet
HZdesign