tisdag 12 augusti 2008

InspiraTösa't

Har gjort dessa två alster för några dagar sedan. Tavlan gjorde jag färdig idag med själva upphängningen. Iband tar det lite tid att fotografera. Men idag tog jag mig i kragen.
Så gott som allt material finns hos Sweetish, lite material kommer från mitt egna förråd.



Materiallista tavla:

Kit Grafton Bazzill. (Bazzill Orange Peel - Hazard samt Scenic Route Chipboard).

Kit Hey Sugar. (Cosmo Cricket - Be Mine och Honey).

Fiskars skärmallar - lila hjärtan samt orangea hjärtan.

Chalk - Dark Peony.

3D-kuddar.

Blommor & Bling - Lime.

samt öljetter och band från eget förråd.



Materiallista kort:

Kit Tingely Dream. (cardstock med prickig baksida, cardstock Metallic Mountain Rose, Bazzill Orange Peel - Hazard, Felt Fusion Vines white och pearls Pewter).

Chalk - Dark Brown.

Stämplar - Cattis Ugglor Kit och Cattis Pippidoodleram.

samt EK Success hörnrundare till att göra scalloped kant, Fiskars hålpunch för att göra hål samt Stickles Yellow och Chalk Azurite från eget förråd.

5 kommentarer:

Anonym sa...

hej hej! jag undrar om du har photoshop elements 6.0`??

Laila sa...

Ser man på! Vilka snyggingar i hjärtat... ;-)

Söt stämpel på kortet!

Anonym sa...

hej hej det är jag igen "H" jag undrar vilken du hra, jag har photoshop elements 6.0

Anonym sa...

Tavlan är så söt !

Sollan sa...

Jättefina alster!! =D