tisdag 19 augusti 2008

Vart tog den här dagen vägen?

Så var den här dagen slut! Vad hände? När jag kom hem satte jag mig vid datorn en stund. Hämtade sedan Lina och Elin efter fotbollen. Skjutsade hem Elin. Hem och åt lite. Satte mig vid datorn men blev bortkörd av Sara som ville sitta där. Återtog datorn efter ett tag och helt plötsligt är det kolsvart ute. Vem släckte lampan? :)

I morgon är det shopping som gäller för tjejerna. Det ska inhandlas byxor, linnen, tjocktröjor och säkert en hel del annat. Får se vad det blir. Men så klart de måste se skapliga ut när de börjar skolan nu på måndag. Lina i 6:an och Sara i 8:an. Usch vad tiden går fort!

Har ett kort som jag har påbörjat men inte gjort klart ännu. I och för sig var det bra länge sedan jag påbörjade kortet från allra första stund. Men igår satte jag mig och blev halvfärdig med framsidan. Ska fundera lite och se om jag kan få det klart. Och sedan göra en insida också.

Beställde tävlingskitet från Papper och Sånt till ÖrebroScrappen. Inte för att jag alltid är med och tävlar så är det i alla fall kul att få lite nytt som man inte har valt själv. Ser fram emot dessa scrapträffar. Och då får jag äntligen träffa Karin igen.

Nu ska jag lägga mig. Förhoppningsvis har jag något mer roligt att berätta i morgon.

2 kommentarer:

Anna sa...

Ja, vissa dagar bara springer iväg.
Kul med shopping. Skulle också behöva inhandla lite nytt.

God natt!
Kram Anna

Anonym sa...

Ohh, ibland för jag panik över att dagarna bara försvinner...man slutar aldrig att bli förvånad över detta fenomen!!

Kul att shoppa loss på stan, det är min favorithobby...haha...!!
Ha en bra dag imorgon!!

// Kram Marie