lördag 5 juni 2010

En fungerande dator

Har ägnat någon timme åt att hitta Trådlöst nätverk på den stationära men utan resultat. Får väl spela dum när teknikerna kommer (när de nu kommer). Men visst är det underligt att laptopen fungerar men inte den stationära?! Har testat allt känns det som... både installera, avinstallera, ta bort, med kabel och utan kabel. Men inget fungerar ju som jag vill.

Idag ska jag tydligen ägna mig åt att skjutsa barn/ungdomar lite. Lutar åt att jag blir själv hemma ikväll. Har ett par pysseljobb jag måste bli klar med och jag har lite inspiration men strulet med datorerna sänker mig en aning. Får se om jag hittar lite "mojo" när jag är själv.

Ska försöka hinna duscha som nummer två idag... vilket innebär att jag då kan få varmvatten. Nummer tre har nämligen inte den turen :)

Tussemaja

2 kommentarer:

Monica sa...

Oj vad jobbigt! Men visst är det alltid något tekniskt som krånglar. Själv har jag ett j**la hp program som hela tiden ploppar upp och gnäller på datan... Hoppas du fick lite egentid med pyssel också :-)
Kram o trevlig helg!

TinaStina sa...

Visst är det precis hopplöst när det inte funkar som det ska? Jag blir skogstokig och kastar nästan ut grejerna genom fönstret... utan att öppna :)

Vi ses ikväll!
Kramar!